[O2] Ukręcona śruba od czujnika wałka rozrządu...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • castagnet
    Classic
    • 2018
    • 0
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BGU 1.6 MPI 102 KM

    [O2] Ukręcona śruba od czujnika wałka rozrządu...

    Nie wyrzucaj go. Mechanior dorobi ci drugie "uszko" albo całe mocowanie bo jest ono potrzebne. Ale szkoda wywalać nowy klocek z tego powodu.
  • castagnet
    Drive
    • 2014
    • 93

    #2
    [O2] Ukręcona śruba od czujnika wałka rozrządu...

    Witam, wczoraj zmieniałem czujnik położenia wałka rozrządu.
    Wszystko było by ok, gdyby nie śruba która podczas wkręcania się ukręciła.
    Musiała być wadliwa, ponieważ ukręciła się przy użyciu niewielkiej siły...
    Nie ma jak jej nadspawać ponieważ urwała się około 0,5cm w środku.
    Nie ma jak rozwiercić bo nie ma dostępu... przeszkadza pasek rozrządu oraz mało miejsca.
    Póki co czujnik usadziłem na żaroodpornym (300st) silikonie, nie ma tam wielkiej siły więc siedzi dobrze. Ale wolałbym zrobić to tak jak ma być bo usadzenie tego czujnika na silikonie to druciarstwo...

    Macie jakiś pomysł jak wykręcić resztkę tej śrubki?
    Diesel kopci, diesel czadzi, DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI!

    Komentarz

    • krzynol
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 11003
      • Superb II combi (3T5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      tylko rozwiercanie, trzeba zdjąć pasek więc
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz

      • castagnet
        Drive
        • 2014
        • 93

        #4
        Tylko jest problem bo nawet jak ściągniesz pasek to raczej wiertarka tam nie wejdzie... chyba trzeba będzie silnik podnieść...


        Sprawa załatwiona, w serwisie zrobili to bez problemu.
        Diesel kopci, diesel czadzi, DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI!

        Komentarz

        • Wolga85
          Rider
          • 2014
          • 288
          • Octavia I combi (1U5)
          • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

          #5
          Z doświadczenia wiem że takie śruby nieraz wymagają niewielkiej siły do wykręcenia. Ja albo odkręcam je punktakiem (taka modyfikacja radzieckiego klucza nastawnego) lub przyklejam dwuskladnikowym klejem coś do resztek tej śruby i wykręcam.

          Komentarz

          • low-raider
            Ambiente
            • 2011
            • 163
            • Superb II combi (3T5)

            #6
            Psiuknij jakiegos penetratora do srodka, wez cienki plaski srubokret lub inny ostry element i sprobuj go tak wlozyc. Jak sie uda to probuj go wbic w te srube i dociskajac probuj wykrecac. Jak zrobi sie " zadra" na tym co zostalo to powoli moze udac sie wykrecic. Czasami w slabo dostepnych dla wiertarki miejscach tak wykrecalem. Moze to zajac "chwile" ale lepsze to niz dzwignąć cały silnik.

            Sprobuj wykrecic chociaz kawalek z otworu zeby wyszla to pozniej czyms zlapac zawsze mozna i juz latwiej bedzie.
            Alarmy, zabezpieczenia antykradzieżowe, GPS, zestawy BT, elektryka i elektronika TOYOTA, VAG, FIAT, OPEL

            Komentarz

            • voithmen
              Drive
              • 2015
              • 68

              #7
              Są takie narzędzia jak wykrętak do zerwanych śrub zobacz w google jak wygląda to. A jak nie podejdzie to polej WD40 zostaw na 5 min i pukaj punktakiem.

              Komentarz

              Pracuję...